У Миколаєві вже більше 15 років говорять про необхідність будівництво об’їздного мосту. Проте весь цей час далі розмов та висловлювання намірів про співробітництво справа не заходила. Перші перспективи втілення у життя цього проекту з’явилися у 2016 році, коли до Миколаєва з робочим візитом прибули японські експерти з міжнародного співробітництва організації «JICA». Тоді іноземці шукали новий проект для співпраці з Україною, адже реконструкція Бортницької станції аерації добігала кінця, повідомляє “mykolaiv-future.com”.
У квітні 2020 року мер Миколаєва Олександр Сєнкевич повідомив про підписання угоди на виконання коригування техніко-економічного обґрунтування проекту будівництва багатостраждального мосту через Південний Буг. Дія цього договору завершується у вересні 2021 року, тож необхідно встигнути розробити відповідний проект.
Де будуватимуть “японський” міст
Новий міст через Південний Буг планують зводити в районі села Сливине та мікрорайоні Матвіївка. Японська делегація відділу міжнародного співробітництва компанії «JICA» у 2018 році повторно прибула у Миколаїв, щоб дослідити зміни, що сталися з моменту презентації першого проекту. Тоді було запропоновано побудувати міст не на 4 смуги, а на 6. Це зумовлено підвищенням рівня трафіку за останній час. Також під запитанням виявилася висота мостового переходу.
Нині робиться все, щоб цей проект все-таки було втілено в життя, хоча сподіватися на швидке будівництво миколаївцям не варто. Мер міста Олександр Сєнкевич неодноразово повідомляв, що загалом від початку розробки проекту до його втілення у життя та здачі мосту в експлуатацію може минути не менше 7-8 років.
Для “японського” мосту вже замовили проект за 33,7 млн грн
На даний момент Служба автомобільних доріг Миколаївської області вже замовила розробку проектної документації на будівництво мостового переходу через Південний Буг майже за 33,7 млн грн. Про це свідчать результати відкритих торгів, які проводились через систему державних закупівель “Prozorro”.
Всього у тендері прийняло участь три компанії: ТОВ “Міжнародний проектний інститут” пропонував виконати весь обсяг робіт за 41,4 млн грн, ТДВ “Інститут Дніпротранс” висунув пропозицію за 38,6 млн грн. Найвигіднішу пропозицію представило ТОВ “Інтерпроект”, вони оцінили свою роботу у 33,7 млн грн і стали переможцями торгів. Оплата виконання відповідних робіт розділена на дві частини. Перші 12,3 млн грн компанія має отримати у 2020 році, а залишок суми у 2021 році. Договір діє до кінця наступного року.
Зауважимо, що ТОВ “Інтерпроект” була зареєстрована у 2002 році у Києві. Його уповноваженою особою є Галина Васильченко-Міхно. Розмір статутного капіталу становить 920 тисяч гривень. Основним видом діяльності у офіційних документах зазначено будівництво житлових та нежитлових будівель. Серед інших дозволів зазначено участь посередників у продажу різноманітних товарів та надання фінансових послуг, крім страхування та пенсійного забезпечення.