Понеділок, 6 Травня, 2024

Сфера ІТ: як з’явилася професія SMM-спеціаліста у Миколаєві

Поява мережі Інтернет принесла в наше життя безліч нових спеціальностей. Цікавих спеціальностей. І більшість з цих професій у Миколаєві лише набирають популярність, тож отримати таку освіту в міських університетах не можливо. 

Тому всі миколаївці, які бажають працювати в мережі, йдуть вчитися на спеціальні семінари і курси. Вони шукають будь-яку інформацію по обраній спеціальності. Шукають інструменти, за допомогою яких будуть заробляти.

А ось як з’явилася професія SMM-спеціаліста у Миколаєві, що входить у їх обов’язки та де здобути здобути знання, які необхідні для успішної роботи – читайте у матеріалі на сайті mykolaiv-future.com.ua

Еволюція соціальних мереж

У житті миколаївців особливу роль відіграють соціальні мережі. А красиво оформлений особистий акаунт – це любов. Колись у нашому місті все почалося з “ВКонтакте”. У цій соціальній мережі зустрічалися всі знайомі та друзі. Миколаївці любили тут спілкуватися та частенько знаходили нові знайомства. З часом ця соцмережа перетворилася на майданчик для комерційної діяльності. Але миколаївці все одно продовжували тут спілкуватися. 

З появою Instagram майже вся комерційна діяльність перемістилася туди. А широке використання програми лише сприяло цьому. Багато підприємців, а в тому числі й миколаївських, почали створювати тут акаунти для просування свого бізнесу в соціальній мережі. 

Так само трапилось і з Facebook. Звісно ж, тут, як і раніше, спілкуються десятки тисяч миколаївців, але саме завдяки цій соціальній мережі стало зрозуміло, хто такий SMM-спеціаліст.

Як з’явився SMM у Миколаєві? 

Активні розмови про Інтернет-маркетинг у Миколаєві почалися після того, коли вже маркетинг просочився в мережу. Тут ним займалися SEO-фахівці. Вони допомагали миколаївським підприємцям просувати свій бізнес в Інтернеті. Допомагали створювати бренд. 

Згодом SEO-фахівці стали ще й оптимізувати сайти. Маркетингові. Це вже була необхідність. Бо ж у Миколаєві дуже багато бізнесів різноманітного напрямку почали розробляти свої ресурси у мережі. Тож SEO-спеціалісти розробляли унікальний контент, працювали з цільовою аудиторією, величезною кількістю статистичних даних тощо. А щоб просунути сайт у мережі і підняти його позицію в пошуковиках, потрібно добре працювати з багатьма аспектами. 

Зараз ці всі нюанси розділилися між різними фахівцями. Тож у Миколаєві з’явилося ще більше спеціальностей. З’явилося більше можливостей для заробітку. Більше можливостей для реалізації. І, до слова, всі ці нові професії, пов’язані з однією справою. Але у кожної своя ніша. Так, величезною популярністю у Миколаєві стали користуватися веб-дизайнери, програмісти, копірайтери, веб-аналітики, SMM-спеціалісти…

Так фахівці зрозуміли, що для ефективної реалізації товарів і послуг одного сайту вже стало мало. Зовсім мало… І вкрай важливо бути на зв’язку всюди. І в тому числі й у соціальних мережах. Так у Миколаєві з’явилася культура ведення комерційних акаунтів та взаємодія з потенційними клієнтами. А, відповідно, і бізнеси стали прибутковішими. Таким чином маркетинг у соціальних мережах став великим відгалуженням Інтернет-маркетингу.

Обов’язки SMM-спеціалістів

SMM – це Social Media Marketing. Це саме те, що миколаївські фахівці називають маркетингом в соціальних мережах. Сучасні платформи для спілкування дозволяють не тільки просувати товар чи послугу потенційним клієнтам, а ще й отримувати та аналізувати інформацію про цільову аудиторію, працювати з фід-беком та вирішувати інші важливі завдання бізнесу. 

Обов’язків у миколаївських SMM-спеціалістів багато. Вкрай багато. І вони дуже обширні. І, насамперед залежать від тематики ресурсу та основних його цілей. Втім, якими б вони не були, завжди потрібно створювати унікальний текстовий та візуальний контент. Це найперше і найголовніше завдання SMM-спеціаліста. 

При цьому, створений пост в ідеалі має так сильно сподобатися користувачам соцмережі, щоб якомога більше людей ним поділилися на своїй сторінці та в Stories. Таким чином опубліковані повідомлення самі поширюються по соцмережі, без будь-якої допомоги свого творця. 

Спитаєте для чого це потрібно? Тут все просто. Бо пост, який перепостили багато користувачів мережі, викликає більше довіри у потенційних покупців. І, чим більша кількість перепостів, тим більший і рівень довіри. Це основа взаємодії. Миколаївські SMM-спеціалісти називають її основною рекомендаційною схемою. 

Та, перш за все, маркетинг в соціальних мережах відіграє важливу роль в процесі впливу на цільову аудиторію. Бо дуже важливо отримати інформацію, яка допомогла б знайти найбільш вдалий майданчик та правильний спосіб комунікації. А це все робиться завдяки характеристиці своєї цільової аудиторії. Важливо також постаратися не зачіпати тих, кого реклама не стосується. Щоб не зливати бюджет… 

До основних обов’язків миколаївських SMM-спеціалістів відноситься й робота над брендом. Особистим чи комерційним. Неважливо. Однак, це відіграє важливу роль у становленні самої компанії, збільшенні її відвідуваності та лояльності клієнтів. 

Крім цього, миколаївські SMM-спеціалісти ще й спілкуються з потенційними клієнтами у коментарях під постами. Бо ж люди завжди хочуть бачити реакцію на своє повідомлення та вичерпну відповідь на запитання. 

Нерідко миколаївські бізнеси в маркетингу використовують ще й роботу з форумами. Цим теж займаються SMM-спеціалісти. Тут вони користуються прямою рекламою та вірусним маркетингом. І вся ця стратегія повинна бути добре продуманою.

Професія SMM-спеціаліста у Миколаєві передбачає багатоцільову та комплексну роботу. В цій сфері потрібно бути постійно на зв’язку. Просто 24/7. І вкрай важливо, щоб без вихідних. 

Дехто може подумати, що це дуже просто. Але, насправді може бути важко з психологічної сторони. Бо ж тут потрібно під кожного підлаштовуватися. А у світі є не лише добрі та ввічливі люди… 

Звісно ж, здебільшого SMM-спеціаліст – це творча професія. Дуже творча. Тут можна проявити свою фантазію на максимум. Бо ж потрібно зацікавити потенційних покупців будь-якими способами. Абсолютно будь-якими. Це можуть бути навіть жарти та примовки. 

Але, крім цього, тут точно доведеться працювати і з аналітичними даними. Адже потрібно не просто збирати статистику, а й правильно її розтлумачити.

Навчання на SMM-спеціаліста у Миколаєві

У вищих навчальних закладах Миколаєва поки не існує напрямку SMM. Тож миколаївцям, які мріють працювати і заробляти в соціальних мережах, потрібно самостійно шукати курси або вчитися навичкам професії самотужки. 

Однак, багато хто з миколаївців розчаровуються купуючи онлайн-курси. Бо реально, це кіт у мішку. У мережі є багато реклами, як різноманітні школи та окремі спікери допомагають швидко отримати професію мрії. Але здебільшого люди оплачують кілька денні або кількатижневі заняття, а замість не отримують нічого. Ні знань, ні своїх грошей назад. Лише даремно витрачений час… Саме через це багато миколаївців не знають, як стати справжнім SMM-спеціалістом.

Та, перед покупкою курсів слід уважно перевірити всі документи спікера або ІТ-школи. Сертифікати, ліцензії… Все, що лише можна! Варто ще також почитати відгуки у мережі. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.