П’ятниця, 16 Жовтня, 2020

У Миколаєві дорогу на “саморозведеному” Інгульському мосту ремонтуватимуть метакрилом за порадами британців

Миколаївські мости знаходяться у плачевному стані. Варварівський міст потребує дороговартісного ремонту, а Інгульський ще у 2017 році взагалі визнали аварійним. Миколаївці постійно...

Як у Миколаєві просувається будівництво єдиного драйв-парку на півдні України

Після появи міської програми “Громадський бюджет”, яка передбачає реалізацію проектів, поданих звичайними миколаївцями, за рахунок грошей громади, у Миколаєві почали активно будувати...

Дорого та довго: як проходить реконструкція ПК “Молодіжний” більш ніж за 350 млн грн

У Миколаєві реалізація масштабного  та дороговартісного проекту реконструкції Палацу культури “Молодіжний”, що знаходиться на вулиці Театральній знаходиться на початковому етапі. Місцева влада...

Занедбаний дитячий майданчик, саморобні лавки та будки: як виглядає єдиний та орендований парк “Юність” в Інгульському районі Миколаєва

Значення зелених зон для відпочинку місцевих мешканців важко переоцінити. У парках та скверах міста щодня гуляють батьки з дітьми та домашніми улюбленцями,...

Стало відомо, як у Миколаєві функціонуватиме електронний квиток у комунальному транспорті

Однією з головних проблем Миколаєва є якість пасажирських перевезень у громадському транспорті. Нині на більшості міських маршрутів працюють приватні фірми перевізники. Вони...

У Миколаєві дорогу на “саморозведеному” Інгульському мосту ремонтуватимуть метакрилом за порадами британців

Миколаївські мости знаходяться у плачевному стані. Варварівський міст потребує дороговартісного ремонту, а Інгульський ще у 2017 році взагалі визнали аварійним. Миколаївці постійно скаржаться на жахливий стан дорожнього покриття мосту, а точніше його відсутність, адже кожного дня тисячі легковиків та вантажівок проїжджають по залізній основі мосту, на якому де не де залишились невеликі клаптики асфальту. Далі на mykolaiv-future.

Інгульський міст влаштував демарш та “саморозвівся”

Трохи більше тижня тому, 3 липня, рано вранці Інгульський міст вирішив влаштувати демарш перевантаженим фурам та владі, яка роками не зважала на його стан, і “саморозвівся”. Надзвичайна ситуація сталася близько п’ятої години ранку. В цей час трафік був не таким насиченим, як завжди, тож трагедії вдалось уникнути дивом. 

Напередодні на мосту комунальники почали знімати залишки асфальтного покриття, тож місцева влада відразу прозвітувала, що потрапляння решток і спричинило самовільне розведення конструкції. Цю версію озвучили мер міста Олександр Сєнкевич та директор департаменту ЖКГ Сергій Коренєв. Для того, щоб повернути міст у першочергове положення та відновити рух транспорту на інший берег, довелось згаяти чимало часу та привезти додаткові вантажі. Після цього інциденту виникло чимало додаткових запитань стосовно того, як в подальшому здійснювати ремонт проїзної частини. 

Мер міста Олександр Сєнкевич заявив, що нове покриття, що збирається наносити САД Миколаївської області, прослужить недовго. Очільник Миколаєва вважає, що після заморозків, коли метал стиснеться, всі тонни покриття просто відійдуть від основи і автомобілі знов будуть їздити по основі мосту. 

Миколаївські дорожники порадились з британськими спеціалістами стосовно ремонту Інгульського мосту

Очільник Служби автомобільних доріг Миколаївської області Владислав Невеселий повідомив, що стосовно ремонту дорожнього покриття мосту було проведено зустріч з представником британської компанії “UCL” віце-президентом Едріаном Пайком. Він вже більше 30 років займається будівництвом мостів по всьому світу та використовує для цього найновіші технології. Завдяки цьому компанії вдається значно збільшити строк експлуатації покриття. На зустріч покликали і безпосереднього виконавця ремонтних робіт – директора ТОВ “Сучасна транспортна інфраструктура”. 

Після огляду стану дороги Едріан Пайк висловив миколаївським колегам своє бачення стосовно технології та процесу укладання покриття на Інгульському мосту. Таким чином було вирішено використовувати для ремонту дороги систему Метакрил. Спеціальне покриття дозволяє полегшити навантаження на міст, а також збільшити гарантійний строк його експлуатації до 10 років. Коли буде поновлено ремонтні роботи поки не відомо. 

Нагадаємо, що після останнього ремонту Інгульський міст на деякий час став нерозвідним, адже дорожники закатали в асфальт стик, що має піднятися у повітря. Тоді працівникам довелось “визволяти” міст з “полону” новенького асфальту. 

Latest Posts

Як у Миколаєві просувається будівництво єдиного драйв-парку на півдні України

Після появи міської програми “Громадський бюджет”, яка передбачає реалізацію проектів, поданих звичайними миколаївцями, за рахунок грошей громади, у Миколаєві почали активно будувати...

Дорого та довго: як проходить реконструкція ПК “Молодіжний” більш ніж за 350 млн грн

У Миколаєві реалізація масштабного  та дороговартісного проекту реконструкції Палацу культури “Молодіжний”, що знаходиться на вулиці Театральній знаходиться на початковому етапі. Місцева влада...

Занедбаний дитячий майданчик, саморобні лавки та будки: як виглядає єдиний та орендований парк “Юність” в Інгульському районі Миколаєва

Значення зелених зон для відпочинку місцевих мешканців важко переоцінити. У парках та скверах міста щодня гуляють батьки з дітьми та домашніми улюбленцями,...

Стало відомо, як у Миколаєві функціонуватиме електронний квиток у комунальному транспорті

Однією з головних проблем Миколаєва є якість пасажирських перевезень у громадському транспорті. Нині на більшості міських маршрутів працюють приватні фірми перевізники. Вони...

У Миколаєві за бюджетні гроші реалізують 14 громадських проектів

Вже цієї весни миколаївські громадські активiсти почнуть реалізовувати свої проекти за рахунок міського бюджету. Миколаївська міськрада дала зелене світло 14 з 22 проектів, які...