Субота, 17 Квітня, 2021

Змова, що завдала збитків на 37 млн грн: НАБУ викрило махінації з будівництва полігону Широкий Лан

 Головний військовий полігон Півдня України вже декілька років регулярно потрапляє у скандали. Почалось все з того, як військові, що боронять нашу батьківщину...

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

Як миколаївчанам перевірити підприємства та організації за допомогою сервісу Youcontrol

Для того, щоб вести стабільний бізнес та розвиватися, кожній компанії варто знати чи можна довіряти потенційним або існуючим партнерам та даним про...

Обручки з гравіюванням: ідеї для молодят

Обручки — це символ подружнього життя. У багатьох ця ювелірна прикраса асоціюється з абсолютним щастям і любов'ю, тому обручки повинні повністю відповідати...

Як підібрати ідеальний кондиціонер для своєї оселі

Всі миколаївці з нетерпінням чекають приходу літа, адже у “місті на хвилі” можна мало не до ночі гуляти набережними, ніжитись на сонечку...

“Укрзалізниця” не справляється: вокзал у Миколаєві хочуть віддати у концесію

Головний залізничний вокзал у Миколаєві можна з упевненістю назвати одним з найзанедбаніших в Україні. Ні “Укрзалізниця”, ні Міністерство інфраструктури вже багато років не можуть привести його до ладу. Найбільшим досягненням нині є реконструкція вокзального туалету після візиту Володимира Омеляна, який відкривали з урочистостями. Врешті-решт, Владислав Криклій визнав, що “Укрзалізниця” не здатна вирішити проблеми миколаївського вокзалу, тому його хочуть передати у приватні руки. Про це Міністр інфраструктури заявив в ефірі місцевого телеканалу “Март”. Далі на mykolaiv-future.

Криклій заявив, що пасажирські вокзали не приносять прибутку, на відміну від вантажних. Раніше озвучивалась сума збитків в 5 млн грн, в той час коли Київський вокзал приніс 112 млн грн збитків. Саме тому вже в цьому році планується розпочати процедуру передачі Миколаївського залізничного вокзалу в концесію. Для України це нова практика, тож поки мова йде не про вибір концесіонера, а про підготовку до проведення цієї процедури та вибір нового власника. Для цього Україна повинна отримати техніко-економічне обгрунтування від Світового Банку та міжнародних фінансових корпорацій. 

Щоб привести будівлю до ладу та почати заробляти на ній гроші, на вокзалі можуть відкрити капсульний готель, облаштувати торговельні майданчики та будь-яким іншим шляхом використати площу. Проте, вестибюль має залишатись вільним, а торгові площі не повинні заважати виконанню першочергових функцій вокзалу – прийому та відправці пасажирів. 

“На жаль, “Укрзалізниця” самостійно не змогла всіма цими об’єктами оперувати. Тому необхідно передавати це все назовні”, – заявив Владислав Криклій. 

Нині передачу в концесію старих та збиткових інфраструктурних об’єктів активно практикують у Польщі, тому Україна повинна використовувати цей досвід. 

Latest Posts

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

Як миколаївчанам перевірити підприємства та організації за допомогою сервісу Youcontrol

Для того, щоб вести стабільний бізнес та розвиватися, кожній компанії варто знати чи можна довіряти потенційним або існуючим партнерам та даним про...

Обручки з гравіюванням: ідеї для молодят

Обручки — це символ подружнього життя. У багатьох ця ювелірна прикраса асоціюється з абсолютним щастям і любов'ю, тому обручки повинні повністю відповідати...

Як підібрати ідеальний кондиціонер для своєї оселі

Всі миколаївці з нетерпінням чекають приходу літа, адже у “місті на хвилі” можна мало не до ночі гуляти набережними, ніжитись на сонечку...

Шум, бруд та матюки: мешканці району Нафтобази страждають від нашестя фур

Літо - це прекрасна пора відпочинку та релаксу. Проте далеко не всі миколаївці можуть насолодитися вечірньою свіжістю та тишею. Для мешканців припортових...