Понеділок, 18 Січня, 2021

Змова, що завдала збитків на 37 млн грн: НАБУ викрило махінації з будівництва полігону Широкий Лан

 Головний військовий полігон Півдня України вже декілька років регулярно потрапляє у скандали. Почалось все з того, як військові, що боронять нашу батьківщину...

Як замовити автомобіль з Америки

Все більшою популярністю користується пригін автомобіля з Америки, або ж з Європи. Важливо в такому випадку підібрати надійний сервіс, перевірену компанію, яка...

Верховна Рада вирішила святкувати 200-річчя Миколаївської обсерваторії на державному рівні

Наступного року Миколаївська астрономічна обсерваторія святкуватиме свій ювілей - 200 років з дня заснування. Для міста корабелів це буде справжньою подією, адже...

Гроші є, а доріг немає: Миколаївська ОДА не освоїла більше 180 млн грн, виділених у 2020 році на ремонт доріг

Миколаївська область славиться на всю Україну, але не своїми досягненнями чи темпами розвитку, а жахливими дорогами. Трасу “Миколаїв - Кропивницький”неодноразово називали пекельною,...

Адміралтейство врятують: “Укроборонпром” все-таки відремонтує головну будівлю Миколаївського суднобудівного заводу

Славна історія міста корабелів  розпочалася з будівництва центру військового суднобудування на березі Інгулу - миколаївської суднобудівної та судоремонтної верфі. Головна адміністративна будівля...

“Укрзалізниця” не справляється: вокзал у Миколаєві хочуть віддати у концесію

Головний залізничний вокзал у Миколаєві можна з упевненістю назвати одним з найзанедбаніших в Україні. Ні “Укрзалізниця”, ні Міністерство інфраструктури вже багато років не можуть привести його до ладу. Найбільшим досягненням нині є реконструкція вокзального туалету після візиту Володимира Омеляна, який відкривали з урочистостями. Врешті-решт, Владислав Криклій визнав, що “Укрзалізниця” не здатна вирішити проблеми миколаївського вокзалу, тому його хочуть передати у приватні руки. Про це Міністр інфраструктури заявив в ефірі місцевого телеканалу “Март”. Далі на mykolaiv-future.

Криклій заявив, що пасажирські вокзали не приносять прибутку, на відміну від вантажних. Раніше озвучивалась сума збитків в 5 млн грн, в той час коли Київський вокзал приніс 112 млн грн збитків. Саме тому вже в цьому році планується розпочати процедуру передачі Миколаївського залізничного вокзалу в концесію. Для України це нова практика, тож поки мова йде не про вибір концесіонера, а про підготовку до проведення цієї процедури та вибір нового власника. Для цього Україна повинна отримати техніко-економічне обгрунтування від Світового Банку та міжнародних фінансових корпорацій. 

Щоб привести будівлю до ладу та почати заробляти на ній гроші, на вокзалі можуть відкрити капсульний готель, облаштувати торговельні майданчики та будь-яким іншим шляхом використати площу. Проте, вестибюль має залишатись вільним, а торгові площі не повинні заважати виконанню першочергових функцій вокзалу – прийому та відправці пасажирів. 

“На жаль, “Укрзалізниця” самостійно не змогла всіма цими об’єктами оперувати. Тому необхідно передавати це все назовні”, – заявив Владислав Криклій. 

Нині передачу в концесію старих та збиткових інфраструктурних об’єктів активно практикують у Польщі, тому Україна повинна використовувати цей досвід. 

Latest Posts

Як замовити автомобіль з Америки

Все більшою популярністю користується пригін автомобіля з Америки, або ж з Європи. Важливо в такому випадку підібрати надійний сервіс, перевірену компанію, яка...

Верховна Рада вирішила святкувати 200-річчя Миколаївської обсерваторії на державному рівні

Наступного року Миколаївська астрономічна обсерваторія святкуватиме свій ювілей - 200 років з дня заснування. Для міста корабелів це буде справжньою подією, адже...

Гроші є, а доріг немає: Миколаївська ОДА не освоїла більше 180 млн грн, виділених у 2020 році на ремонт доріг

Миколаївська область славиться на всю Україну, але не своїми досягненнями чи темпами розвитку, а жахливими дорогами. Трасу “Миколаїв - Кропивницький”неодноразово називали пекельною,...

Адміралтейство врятують: “Укроборонпром” все-таки відремонтує головну будівлю Миколаївського суднобудівного заводу

Славна історія міста корабелів  розпочалася з будівництва центру військового суднобудування на березі Інгулу - миколаївської суднобудівної та судоремонтної верфі. Головна адміністративна будівля...

У Миколаєві дорогу на “саморозведеному” Інгульському мосту ремонтуватимуть метакрилом за порадами британців

Миколаївські мости знаходяться у плачевному стані. Варварівський міст потребує дороговартісного ремонту, а Інгульський ще у 2017 році взагалі визнали аварійним. Миколаївці постійно...