Багатостраждальний залізничний вокзал у Миколаєві, який не безпідставно вважається одним із найбільш занедбаних в Україні, все-таки готують до передачі у концесію. Про це в черговий раз заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, передає “mykolaiv-future.com.ua”.
Таким чином головні залізничні ворота міста корабелів увійдуть у шістку вокзалів, які держава планує розвивати саме шляхом передачі в концесію. Владислав Криклій зауважив, що першими на передачу в концесію стоять вокзали у столиці та Вінниці. Після цього влада займається пошуком концесіонера для Миколаєва, Харкова, Дніпра, а також Чопу.
Світовий банк та Міжнародна фінансова корпорація рекомендують Україні діяти за схемою “1+1”. Її суть полягає у тому, що на концесійний конкурс виставляють відразу пару залізничних вокзалів: великий та маленький. Якщо інвестор зацікавився великим вокзалом, то меньший йтиме йому у довантаження. Таким чином буде більше шансів на розвиток об’єктів, що не представляють великого інтересу для концесіонерів. Міністр інфраструктури додав, що вокзал у Чопі може йти у довантаження концесіонеру разом із залізничними воротами у Львові. Процес з передачі об’єктів приватним компаніям має стартувати вже цього року.
Зауважимо, що розмови про передачу Миколаївського залізничного вокзалу в концесію ведуться вже не перший рік. Нещодавно мер міста Олександр Сєнкевич запропонував перетворити вокзал у сучасний торгово-розважальний центр, при цьому він має зберегти всі свої першочергові функції. У самій будівлі можна розмістити невеликий кінотеатр, заклади громадського харчування однієї із відомих мереж McDonald’s чи KFC. Доповнити транспортний вузол може невеликий автовокзал на території. Все це дозволило б створити комфортні умови для користувачів “Укрзалізниці”.