П’ятниця, 26 Квітня, 2024

“Буде першим в Україні”: у Миколаєві розробляють власний трамвай з низьким входом

У Миколаєві на базі комунального підприємства “Миколаївелектротранс” розробляється власна модель  трамвая з низьким входом. І вона буде першою в Україні. Далі на mykolaiv-future.

Про це виданню Свідок.Info розповів головний інженер “Миколаївелектротрансу” В’ячеслав Кащенюк. 

Зараз підприємство ремонтує три трамвайних вагони “КТМ-5”, виготовлені ще за радянських часів. Вагони не просто ремонтують, а суттєво переробляють. Фахівці зняли з вагона весь метал, лишивши лише раму. Тож трамвай змінить не тільки зовнішній вигляд. У нього з’являться нові функціональні зручності і можливості.

Один з вагонів залишиться звичайним за своєю конструкцією: три двері і високі сходинки на вході. У нього лише установлять поворотні двері, розроблені спеціалістами “Миколаївелектротрансу”. 

А два вагона зазнають змін, на які так чекала певна категорія населення Миколаєва. Зокрема, на підприємстві намагаються вирішити проблему проїзду в трамваях людей з інвалідністю, які користуються інваліним візочком. На трамваї з низьким входом чекають і мами з дітьми. Один з ремонтуємих вагонів матиме задній майданчик з низьким полом. 

“Є ідея зробити на ньому задній майданчик, який буде пристосований для перевезення маломобільних груп населення і мам з візочками. ВІн буде з низькою підлогою і не буде забирати значних конструктив вагону. Плануємо зробити пандус і місце для двух візочків”, – розповів головний інженер. 

Ще один вагон буде пристосований для проїзду маломобільних груп населення ще більше. Там низьким буде не один майданчик, а 30 відсотків вагона. Зараз підприємство співпрацює з Національним університетом кораблебудування і Київським інститутом міського господарства. Фахівці цих наукових установ рахують навантаження на вагон під час таких великих змін у його конструкції. Адже, під час такої реконструкції доведеться змінити раму вагона. Тож на підприємстві турбуються, щоб це не вплинуло на безпеку пасажирів, коли вагон вийде на маршрут. 

“Наш трамвай з низькою підлогою на базі “КТМ” буде першим на теренах України. Завод “БКМ” в республіці Білорусь працює над подібним проєктом. Але вони хочуть повністю переробити вагон”, – повідомив В’ячеслав Кащенюк. 

Кожного дня на ремонтних работах працює 15 співробітників трамвайного депо. 

Дещо, про зовнішній вигляд нових трамваїв. 

Передньою і задньою частиною вони нагадуватимуть вагон  2120, який вийшов на рейки на День міста. Нагадаємо, що його також капітально переробили. Від старого залишилась лише рама. На перший вагон витратили майже півтора роки. Розробили креслення, власний дизайн вагону. Спочатку мало хто вірив, що “Миколаївелектротрансу вдастя “реаніімувати” звичайний металобрухт, який стояв в депо. Проте, досвід таких капремонтів виявився вдалим. А містяни добре оцінили роботу спеціалістів “Миколаївелектротранса”. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.