Субота, 20 Квітня, 2024

ЯК ПРИВАТИ КЛІЄНТІВ В САЛОН: ДОПОМОЖЕ CRM

Ця інформація для тих, хто вже вирішив як відкрити масажний салон з нуля і виконав перші кроки. Проте, бізнес буде прибутковим лише у разі, якщо правильно організувати роботу, побудувати рекламну концепцію, підібрати компетентних майстрів та грамотно призначити ціни. Чимало на розвиток бізнесу впливає перетворення відвідувачів, що вперше звернулися, на постійних клієнтів.

Тільки загального для всіх компаній плану дії не існує. Виходити слід із наявних можливостей та ресурсів. А насамперед необхідно зібрати важливу інформацію, аналіз якої і дасть відповідь на питання, як діяти. У цьому допомагає спеціальна програма (тобто CRM).

Jk4uPA6HsrA5r9-bV5fUtV3z08tAygXDvivhna_b75WY4h0zc7we9wMOA7k4WOG9ebcE5vNgGbHLQb5QiGz-tFe_YUSvEExXufb_LhShnsFuHzDLK0vMn9qk6vFe50FqHuaDfI9J

Як програма обліку допомагає підвищити лояльність

CRM – багатофункціональний інструмент для управління продажами та ведення бізнес-процесів. Це програма, яка зберігає базу клієнтів та проданих послуг, дозволяє вести запис на прийом та враховувати телефонні переговори, а також ділити аудиторію на сегменти залежно від послуг, що споживаються, і розсилати їм цікаві пропозиції.

CRM (докладніше можна ознайомитися за посиланням https://beautyprosoftware.com/uk/) здатна вирішувати відразу 3 головні завдання: повертати клієнтів, покращувати взаємодію та показувати стан бізнесу в цілому. Конкретний функціонал залежить від самої програми (всі вони різні). У середньому існують такі можливості:

  • Зберігання інформації про клієнтів. Дані зазвичай зберігаються в спеціальних картках з контактами, історією відвідувань, записи дзвінків та іншою конфіденційною інформацією. Чим більше такий про клієнтів, тим простіше визначити їхні потреби. Тому важливо вести облік дат народжень, переваг, частоти відвідувань, виду послуг і майстрів, що сподобалися.
  • Проведення аналізу продажу послуг. Програма здатна в режимі онлайн формувати та відображати звітність та різноманітні графіки за результатами продажів, кількістю нових клієнтів, заробітком, кількістю дзвінків та джерелами заявок. А ще враховувати багато іншої інформації, яка потрібна для врахування помилок та розвитку бізнесу.
  • Цифровий календар для запису клієнтів. Це зручний інструмент для майстрів, де кожному є свій персональний розклад. Навіть якщо у власника ряд салонів, впоратися за такого підходу може лише один адміністратор. Інформація оновлюється в автоматичному режимі, і всі користувачі бачать лише актуальний розклад.
  • Підтримка контакту із клієнтами. CRM допомагають проводити сегментацію за різними ознаками. Це дає змогу знайти підхід до кожного.

Крім цього програма дозволяє:

f-34pettiOqZXh_U2hkzebQP-EC67P3bhUirVO40cppzjgncFoPZqrfZLnrqsQvaPwsm4dKdafHOgTXJYuy03sDKrskV7GvewMU_-gCGozuRj3YaNz6oIH_N935DM6gtiJsWM3zN
  • Надсилати автоматичні повідомлення з нагадуванням про майбутній візит;
  • Перезвонювати клієнтові, коли він залишив заявку на зворотний дзвінок або записався на послугу онлайн.
  • Повернути клієнта за допомогою повідомлень при відмові від послуг через високу ціну, у період знижок або настання дня народження (програма нагадає або автоматично надішле повідомлення з привітаннями спільно з приємною знижкою в подарунок).
  • Скласти вигідну послугу для клієнтів, котрі давно не відвідували салон.

Інші способи залучення клієнтів

  • Акції та подарунки. Це одна з дієвих методик із залучення клієнтів та створення бази постійних відвідувачів. Підхід пов’язаний з тим, що всі люблять знижки, бонуси та подарунки. Тільки при розробці пропозицій необхідно продумати стратегію так, щоб через знижки не зазнати серйозної втрати фінансів і не опинитися у збитку.
  • Зовнішня реклама. Розміщувати банери та плакати з пропозиціями бажано у кроковій доступності від салону. Так, зацікавлені особи обов’язково заглянути і можливо залишаться на масаж.
  • Механізм “сарафанного радіо”. Такий підхід зараз активно діє у соціальних мережах. Користувачі охоче діляться своїми результатами із “друзями”. Тому щоб отримати приплив клієнтів, необхідно робити послуги якісно. Так можна навести багато нових клієнтів.

Під час ведення бізнесу у індустрії краси, а й у будь-якій іншій ніші важливо налагодити відносини з клієнтами. Зробити це можна при виборі правильної програми (тобто CRM), яка допоможе як грамотно організувати всі взаємодії, а й підвищити рівень сервісу.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.