П’ятниця, 3 Липня, 2020

Прийматиме тисячі літаків: Миколаївський аеропорт знов реконструюють

  У Миколаєві розпочали реконструкцію міжнародного аеропорту. Загальна вартість робіт складає 46 млн грн. Це левова частина коштів, які цього року виділив Державний фонд регіонального...

Шум, бруд та матюки: мешканці району Нафтобази страждають від нашестя фур

Літо - це прекрасна пора відпочинку та релаксу. Проте далеко не всі миколаївці можуть насолодитися вечірньою свіжістю та тишею. Для мешканців припортових...

Слони та напівсфери: біля Миколаївського зоопарку нарешті встановили обмежувачі парковки

Однією з головних принад Миколаєва є його зоопарк. У теплу пору року у зоопарку справжній аншлаг, особливо на вихідних. Місцеві мешканці та...

Недолюблений Інгульський район: розбиті тротуари, занедбані парки та дитячі майданчики

Попри карантин, Миколаїв активно приводять до ладу та створюють нові зони відпочинку для містян. Мешканці Центрального району кожного дня мають змогу милуватися...

У Миколаєві водій зачинив у тролейбусі пасажирів і пішов, а потім облаяв незадоволених

  У Миколаєві пасажири тролейбусу опинилися у пастці в громадському транспорті, тому що водій Електротрансу не знайшов нічого кращого, як зачинити людей на зупинці та...

У Миколаєві власник бренду, який рекламує влада, пообіцяв встановити в незаконному літнику розприскувачі води

У Миколаєві не вщухають дебати стосовно незаконного “літника”, який навпроти Каштанового сквера почав встановлювати місцевий підприємець Дмитро Волощенко. Він є співзасновником  бренду крафтової пивоварні “IIIO Brewery”, тож в епіцентр скандалу потрапив бар “ІІІО”, який знаходиться на головній пішохідній вулиці міста. Далі на mykolaiv-future.

Місцевий бар вирішив, що громадський тротуар – ідеальне місце для приватного “літника”

Вчора, 4 червня, небайдужі миколаївці викликали до бару поліцію. На тротуарі біля закладу почали зводити літній майданчик, але жодних дозвільних документів у підприємців не виявилося. Робочі не знайшли нічого кращого, як почати будувати каркас покрівлі та внести газову трубу будинку прямісінько у конструкцію, хоча це суперечить будь-яким нормам безпеки. На сполох забили і місцеві мешканці, адже горе-архітектори спаплюжили фасад історичного будинку. Вони припускають, що за рахунок тротуару підприємець просто вирішив збільшити свою торгову площу, як і багато інших закладів по вулиці Соборній. Зараз власник бару “ІІІО” заявляє, що це тимчасова конструкція, але практика показує, що вже до осені літній майданчик засклять та будуть використовувати протягом усього року. Миколаївці не розуміють нескінченної любові підприємців до подіумів та незрозумілих конструкцій, які псують зовнішній вигляд головної вулиці міста, адже для літнього майданчика зовсім не обов’язково будувати приміщення, достатньо просто винести столи та стільці. 

1

Власник бару “ІІІО” не вбачає у своїх діях нічого поганого, але готовий йти на діалог

Вже ввечері власник бару “ІІІО” Дмитро Волощенко на своїй сторінці у соціальній мережі виправдався благими намірами. Він стверджує, що лише хотів створити зручний простір для відвідувачів. Відсутність дозвільних документів підприємець ніяк не пояснив, але зауважив, що вже спілкується з архітектором міста щодо зовнішнього вигляду та конструкції літнього майданчика. Волощенко надав зображення того, яким він бачить літню зону. Миколаївців від спеки тут рятуватимуть розприскувачі води. 

2

Волощенко запевнив, що конструкція не несуча, а будівля не є пам’яткою архітектури

Підприємець запевнив, що жодних намірів незаконно захоплювати пішохідну зону в нього не було, а вся його діяльність направлена, щоб надати городянам найкращий продукт. Зараз він шукає рішення ситуації, яке б задовольнило обидві сторони. Дмитро Волощенко додав, що конструкція “літника” не несуча, її можна демонтувати протягом декількох годин, а будівля не є пам’яткою архітектури. Проте, не пояснив, чому робітники вирішили замурувати газову трубу у покрівлю. 

Зауважимо, що напередодні інциденту крафтову пивоварню  “IIIO Brewery” почала активно рекламувати міська влада та сам мер Олександр Сєнкевич. Він побував на виробництві та заявив про необхідність підтримувати місцевих виробників. Засновники бренду дивують городян своїми винаходами, зокрема, під час карантину придумали нове пиво “Апельсин” та багато інших смаків. 

Latest Posts

Шум, бруд та матюки: мешканці району Нафтобази страждають від нашестя фур

Літо - це прекрасна пора відпочинку та релаксу. Проте далеко не всі миколаївці можуть насолодитися вечірньою свіжістю та тишею. Для мешканців припортових...

Слони та напівсфери: біля Миколаївського зоопарку нарешті встановили обмежувачі парковки

Однією з головних принад Миколаєва є його зоопарк. У теплу пору року у зоопарку справжній аншлаг, особливо на вихідних. Місцеві мешканці та...

Недолюблений Інгульський район: розбиті тротуари, занедбані парки та дитячі майданчики

Попри карантин, Миколаїв активно приводять до ладу та створюють нові зони відпочинку для містян. Мешканці Центрального району кожного дня мають змогу милуватися...

У Миколаєві водій зачинив у тролейбусі пасажирів і пішов, а потім облаяв незадоволених

  У Миколаєві пасажири тролейбусу опинилися у пастці в громадському транспорті, тому що водій Електротрансу не знайшов нічого кращого, як зачинити людей на зупинці та...

Хто і як підтримує стратегічні ініціативи Миколаєва

Комунальна установа «Агенція розвитку Миколаєва» існує з 2017 року, і весь цей час покладає максиму зусиль, щоб реалізовувати неймовірну кількість проектів для модернізації міста....