Вівторок, 5 Грудня, 2023

Диджиталізація Миколаєва. Як все відбувалося

Диджитал-маркетинг, цифрова трансформація, цифрова освіта, диджиталізація процесів… Це все про наш світ. Про сучасність. Слово “діджитал” вже декілька років у не злітає з вуст миколаївців.

Диджиталізація – це загальний термін. Дуже загальний. Він позначає цифрову трансформацію суспільства та економіки. Диджиталізація описує перехід від індустріальної епохи й аналогових технологій до епохи знань і творчості, що характеризується цифровими технологіями та інноваціями в цифровому бізнесі. 

А ось як проходить диджиталізація Миколаєва читайте в матеріалі на сайті mykolaiv-future.com.ua

Диджиталізація під час війни та Covid-19

Рушійна сила, яка сприяє просуванню бізнесу – це і є диджиталізація. Серед її переваг – автоматизація виробництва у Миколаєві та всіх інших внутрішніх процесів підприємств. А це в першу чергу значна економія часу підвищення рівня продуктивності. Диджиталізація оптимізує та покращує комунікації. Як внутрішні, так і зовнішні. Абсолютно всі. І тут без винятку. 

Завдяки диджиталізації будь-яке миколаївське підприємство може вийти до крос-продажів/upsell-продажів. А це зовсім новий рівень обслуговування клієнтів і заохочення їх до придбання більшої кількості продуктів. 

Згідно зі старими прогнозами, світові інвестиції у диджитал-технології та послуги до 2023 року мали скласти 2,3 трильйона доларів. Але повномасштабне вторгнення армії Російської Федерації під командуванням диктатора Путіна на українську землю – змінили все. Навіть ці складні процеси. 

У 2020-му році майже всі миколаївські компанії були вимушені у терміновому порядку переглядати свої стратегічні пріоритети. Бо впровадження нових технологій було заплановане на конкретний час. А ось карантинні обмеження через пандемію коронавірусу внесли свої корективи. Тож диджиталізація прийшла у Миколаїв швидко. Дуже швидко. 

Диджиталізація у Миколаєві

Цифрова трансформація може вирішити безліч проблем миколаївців. От, на приклад, власники бізнесів можуть захистити своїх співробітників. Бо ж саме пандемія стала тим самим переломним моментом, після якого дистанційна робота у Миколаєві стала звичною практикою. Так всі співробітники компаній довели, що з дому можна так само ефективно працювати, як і в офісі. Варто лише мати необхідні технології та правильний підхід до управління та культури. 

Через карантинні обмеження у Миколаєві були скасовані абсолютно всі основні бізнес-заходи. Як і поїздки та авіаперельоти… А ось хорошою альтернативою зустрічей є відеоконференції. Існує велика кількість різноманітних платформ, які пропонують можливості для нетворкінгу. 

Диджиталізація пропонує й безперервне та безперебійне навчання. Це різноманітні курси для самостійного вивчення, системи управління дистанційним навчанням, платформи для онлайн-навчання, віртуальні школи… Диджиталізація освіти, якщо одним словом. Цим активно користувалися миколаївські викладачі під час вимушеного закриття навчальних закладів. 

Зростаючий попит на роботизацію та автоматизацію процесів у Миколаєві з’явився і через збої та порушення в поставках, а також через зупинки виробництва. Бо ж диджиталізація – це стратегія. Це тактика, яка зберігає життєздатність підприємства в хаосі. 

Телемедицина у Миколаєві

Велика кількість найрізноманітніших цифрових інструментів, які були розроблені понад десяток років тому, і зараз дуже популярні серед миколаївців. Самоізоляція та карантин створили попит на e-health-додатки і телемедицину. 

Це дозволяє лікарям бути на безпечній відстані від зараженого. А коли ще ця інфекція смертельно-небезпечна, то це просто необхідність. Бо ж лікарі контактують і з іншими людьми, і не завжди всі хворі. До того ж телемедицина економить лікарю час. Купу часу. Який, до слова, можна використати на екстрений випадок. 

Телемедицина важлива і під час будь-яких інших нагальних випадків. Адже, в незалежності від коронавірусної інфекції, у Миколаєві мають місце й хвороби серця, діабет, рак… 

Успішним прикладом найбільш надійних і популярних додатків для телемедицини в Сполучених Штатах Америки є One Medical, Teladoc, Amwell, HeyDoctor від GoodRx, PlushCare тощо. Багато з цих додатків продовжує набирати популярність. Бо кількість консультацій, які були призначені через додаток PlushCare, збільшилася на 70%. А от використання програми Amwell зросло на 158% у США і на 650% в самому тільки штаті Вашингтон.

У Миколаєві різні установи охорони здоров’я за допомогою соціальних мереж (наприклад, Facebook і Twitter) у реальному часі публікують оновлення. Так найчастіше громадськості пояснюють якісь конкретні моменти. 

Бізнес та виробництво

Через карантинні обмеження дуже багато миколаївських підприємств були змушені зупинити виробництво. І разом з цим, майже всі офісні працівники почали виконувати свої професійні обов’язки з дому. 

Для віддаленого зв’язку найчастіше серед миколаївців використовуються такі додатки, як віртуальне середовище Citrix і VMware, віртуальні приватні мережі (VPN), платформи для корпоративного співробітництва, наприклад, HighQ, а також інструменти для презентацій – Zoom, Webex, GoToMeeting і Skype. 

Альтернатива особистих бізнес-зустрічей у Миколаєві – це віртуальні конференції. Саме за їх допомогою менеджери підтримують зв’язок. Сучасні хмарні рішення зробили дистанційну роботу дуже привабливою. Вони спростили її до максимуму. Бо працювати тепер можна з будь-якої точки на планеті. Для виконання своїх обов’язків буде достатньо лише якісного інтернет-з’єднання. 

Багато світових підприємств показали, як пандемія посприяла розвитку диджиталізації. І в майбутньому ці процеси компанії будуть більш стійкими до подібних спалахів. Вони менше залежатимуть від людей. 

Диджиталізація продажів

Трамплін для розвитку електронної комерції – це криза. І чим вона більша, тим і можливостей для розвитку більше. А в сучасних реаліях можна припуститися думки, що електронну комерцію чекає запаморочливий успіх. 

Тут варто зауважити, що історія циклічна. Бо, на приклад, у 2002-2003 рр. спалах атипової пневмонії (SARS) допоміг Alibaba і JD.com значно набрати обертів. А ось в компанії Amazon вже заявили про намір найняти додаткові 100 000 працівників. Це для того, аби зменшити навантаження на склади. З огляду на колосальне збільшення попиту.

Під час пандемії коронавірусу в електронній комерції стали популярними нові тенденції. Миколаївські продавці масово відзначали збільшення попиту на покупки продуктів в режимі онлайн. І це стало реальним завдяки диджиталізації. 

На початку введення карантинних обмежень, у березні-травні 2020-го миколаївські магазини були буквально заметені. Бо покупці в паніці масово скуповували харчові продукти та інші предмети першої необхідності. Антисептики для рук, туалетний папір, шампуні та кондиціонери для волосся, консерви, крупи, борошно, овочі та фрукти… Скупляли все. Абсолютно все. 

А ось за інформацією Grocerydive.com, завантаження програм для покупки продуктів побило всі попередні рекорди. І все через те, що люди стали більше замовляти в мережі онлайн. 

На приклад, у порівнянні з лютим 2020-го, в березні кількість щоденних завантажень Instacart у США збільшилася на 218%, за ним слідували Walmart Grocery (160%) і Shipt (124%).

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.