Середа, 27 Жовтня, 2021

У Миколаєві маршрутник замість кінцевої зупинки повіз жінку у невідомому напрямі, їй довелось викликати копів

Миколаївці прекрасно знають, якими нахабними та безпринципними можуть бути місцеві водії громадського транспорту. Дуже часто маршрутники самовільно змінюють маршрут руху, вартість проїзду у вечірній час, вимагають повну плату зі школярів, а також принижують пільговиків. Черговий конфлікт між пасажиркою та водієм маршрутки №88 стався вчора у мікрорайоні Намив. Про інцидент повідомила Наталія Демченко, розповідає “mykolaiv-future.com.ua“.

Жінка ввечері поверталася додому з роботи і сіла на маршрутку №88. Вже на зупинці “Сільпо” вона оголосила, що виходить на кінцевій – “Таврія”. Саме ця зупинка вказана на інформаційному стенді, що повідомляє про схему руху. Водій маршрутки заявив, що до “Таврії” він не йде і про це всі знають. На прохання Наталії Демченко надати затверджену схему маршруту, її у водія не виявилось. Проте на цьому конфлікт не завершився. Замість того, щоб висадити жінку, водій без будь-яких пояснень розвернувся та поїхав у невідомому напрямку. Виявилось, що на відстійник маршруту за ринком “Штрассе”. 

“Далі водій без пояснень розвернувся та повіз мене у невідомому напрямку. Як виявилося, на стоянку, яка знаходиться в кінці ринку “Штрассе”. На моє запитання, куди він мене везе, сказав, якщо не захотіла там вийти, то вийдеш ще далі. Я викликала поліцію”, – повідомила місцева мешканка. 

Правоохоронці прибули на місце подій вже протягом десяти хвилин та запитали у водія про мотиви його вчинку, проте він заявив, що їздить так вже протягом 20 років. Маршрутного листа та схеми проїзду у водія також не виявилося. Зважаючи на те, що вже було 18:00, то приймальня фірми-перевізника також вже не працювала. Не зважаючи на те, що водій порушив схему руху та проти волі пасажирки повіз її у невідомому напрямку, в поліції не побачили достатніх підстав, щоб прийняти відповідну скаргу від постраждалої. 

“В результаті співробітник поліції сказав, що написати скаргу або заяву на дії водія не достатньо підстав. Можуть порадити поскаржитися на водія до міськради або суспільство прав споживачів. А це не їхня компетенція”, – додала Наталія Демченко. 

Зрештою правоохоронці запропонували підвезти її додому та порадили скаржитись до міської ради, щоб з водієм розбирались безпосередньо керівники фірми перевізника. 

Latest Posts