Вівторок, 18 Травня, 2021

Змова, що завдала збитків на 37 млн грн: НАБУ викрило махінації з будівництва полігону Широкий Лан

 Головний військовий полігон Півдня України вже декілька років регулярно потрапляє у скандали. Почалось все з того, як військові, що боронять нашу батьківщину...

Малина – всіма улюблена ягода

Малину все люблять, і кожен дачник намагається вирощувати її на своїй ділянці. Це звичайно невибаглива рослина, але все ж, для хорошого врожаю,...

Ксенон в автомобіль – специфіка, переваги та потенційні ризики

Ідеальна оптика на автомобіль стає основою безпечних і комфортних маневрів зі своєчасно поміченими перешкодами без зайвих ризиків. Одним із затребуваних трендів яскравого...

Тельфер електричний – типи і класифікація електроталей

Тельфер - це пристрій з електричним приводом для підйому і переміщення вантажів або деталей обладнання. Даний вантажопідйомний механізм широко застосовується в найрізноманітніших...

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

Стало відомо, коли відкриють проїзд по новенькій цементобетонній дорозі з Кропивницького до Миколаєва

Українські водії, як чорт ладану, бояться траси “Кропивницький – Миколаїв”. Вона входить до числа найгірших доріг країни та більше вказує напрям, аніж забезпечує проїзд до необхідних населених пунктів. Якщо в суху погоду водіям доводиться з мінімальною швидкістю об’їжджати глибокі ями по узбіччю чи польовій дорозі, то після дощу чи танення снігу, на трасі можна просто застрягнути у багні.  Мешканці населених пунктів, через які проходить траса державного значення Н-14, неодноразово влаштовували акції протесту, щоб влада врешті решт звернула на них увагу. І це нарешті сталося, пише mykolaiv-future.com.ua.

На трасі “Кропивницький – Миколаїв” на всю потужність вкладають цементобетон

Рік тому після візиту новообраного президента Володимира Зеленського  на багатостраждальній трасі “Кропивницький – Миколаїв” стартували масштабні ремонтні роботи, які увійшли до програми “Велике будівництво доріг”. Щоб перевантажені фури не змогли “вбити” новеньку дорогу, було вирішено вкладати цементобетон. 

Голова “Укравтодору” Олександр Кубраков на своїй сторінці у соціальній мережі  повідомив, що на даний момент вже вкладено 46 із запланованих 66 кілометрів нового автошляху. Це надзвичайний прорив, адже минулого року дороги тут фактично не було. Досягти такого результату вдалось завдяки залученню надсучасної техніки, яка одночасно вкладає два шари цементобетону. Основна частина робіт виконується уночі. 

“З бетоном працюють переважно вночі, вдень – встановлюють огородження та заливають поздовжні шви бетонного покриття”, – розповів про технологію робіт Олександр Кубраков. 

Крім цього голова “Укравтодору” порадував водіїв повідомленням, що оновлену частину траси відкриють для проїзду вже у жовтні 2020 року. Фактично, за найближчі 2-2,5 місяці працівники повинні укласти ще 20 кілометрів цементобетону. Водії з нетерпінням чекають на запуск руху по оновленій трасі, адже зараз вони вимушені їхати в об’їзд, але всі навколишні шляхи мають такий же жахливий стан, як і траса “Кропивницький – Миколаїв”. 

Олександр Кубраков розповів, коли відремонтують дорогу на Казанку, Баштанку та Очаків

Якщо загалом оцінювати стан доріг у Миколаївській області, то варто констатувати, що вони в запущеному стані. Голова “Укравтодору” вважає мережу автошляхів у регіоні “легендарною”. Впевнився він у цьому, проїхавши з Дніпропетровщини до Миколаївщини та Казанківського району області. Олександр Кубраков закликав миколаївців не зневірюватися та пообіцяв, що гарні дороги будуть і в їх регіоні. 

“Та гарні дороги будуть і на Миколаївщині, для цього маємо фінансування , підрядників та рішучість завершувати розпочаті справи. Нагадаю, що Баштанка та Казанка – проекти, які ми втілюємо з нуля”, – повідомив голова “Укравтодору”. 

Очільник відомства додав, що цього тижня підрядник вже розпочав ремонтні роботи на трасі “Дніпропетровськ – Миколаїв”. Вже з наступного тижня кількість техніки повинна збільшитись, а роботи проходитимуть більш жваво. Дорога в обхід Баштанки очікує на підписання  контракту з проведення ремонту, автошлях до Казанки вже засипали щебенем. Загалом у 2020 році “Укравтодор” планував відновити на території Миколаївської області 185,5 км доріг державного значення. До них мають увійти ще 36,9 км траси Т-15-13 “Нечаянне – Очаків”. Проте ремонт саме цієї ділянки цілковито залежатиме від наявності ускладнень під час проведення тендерів. 

Latest Posts

Малина – всіма улюблена ягода

Малину все люблять, і кожен дачник намагається вирощувати її на своїй ділянці. Це звичайно невибаглива рослина, але все ж, для хорошого врожаю,...

Ксенон в автомобіль – специфіка, переваги та потенційні ризики

Ідеальна оптика на автомобіль стає основою безпечних і комфортних маневрів зі своєчасно поміченими перешкодами без зайвих ризиків. Одним із затребуваних трендів яскравого...

Тельфер електричний – типи і класифікація електроталей

Тельфер - це пристрій з електричним приводом для підйому і переміщення вантажів або деталей обладнання. Даний вантажопідйомний механізм широко застосовується в найрізноманітніших...

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

У Миколаєві оголосили конкурс перевізників на маршрути № 5, 63, 76 та 79

У Миколаєві шукають перевізників на чотири міські маршрути. Відповідне повідомлення про оголошення конкурсу з’явилося на офіційному сайті Миколаївської міської ради. Мова йде...