П’ятниця, 23 Жовтня, 2020

Змова, що завдала збитків на 37 млн грн: НАБУ викрило махінації з будівництва полігону Широкий Лан

 Головний військовий полігон Півдня України вже декілька років регулярно потрапляє у скандали. Почалось все з того, як військові, що боронять нашу батьківщину...

Скоро запустимо рух транспорту: голова Миколаївської служби автодоріг заявив про завершення будівництва 66 км бетонної дороги Н-14

На Миколаївщині нарешті  вийшов на фінішну пряму ремонт багатостраждальної траси Н-14 на ділянці “Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв”. Голова Служби автомобільних доріг...

Притон для наркоманів та безхатьків: у Миколаєві на даху недобудови на проспекті Миру виросли дерева

Миколаїв - місто з більш ніж 200-річною історію, проте замість справжніх шедеврів архітектури  його вулиці “прикрашають” численні недобудови. Однією з таких є...

Застряг у петлі часу: історія головних залізничних воріт Миколаєва

Перше, що бачать місцеві мешканці та гості, приїжджають до Миколаєва, це залізничний та автовокзал. Абсолютно всі транспортні ворота міста не викликають у...

Історія під ногами: у Миколаєві збереглися сходи, які більше сотні років тому відливали легендарні брати Донські

Миколаїв - це місто з великою та дуже цікавою історією. Більшість городян про це навіть не задумується, адже архітектурні пам’ятки затуляють численні...

Ніяких тимчасових мостів: на Миколаївщині понтонний міст через Інгулець хочуть замінити бетонним

На Миколаївщині місцева влада та депутат обласної ради не поділили понтонний міст через річку Інгулець. Стара залізна переправа, що з’єднує села Павлівку, Тамарино, Євгенівку та Василівку з Снігурівкою декілька разів на рік тоне. Причиною цього є рух перевантажених фур, які везуть зібраний урожай з навколишніх місць. Місцеві мешканці з острахом чекають осені, адже тоді міст обов’язково зламається і в них буде ціла купа проблем: швидка не зможе доїхати вчасно до хворого, породіллі не встигнуть до лікарні та багато інших побутових проблем. Далі на mykolaiv-future.

Днями, депутат миколаївської ради від партії “Наш Край” та генеральний директор компанії “ПАЕК” Юрій Кормишкін вирішив за власний кошт побудувати міст через річку Інгулець. Проте, ця ініціатива завершилась скандалом з мером Снігурівки Леонідом Голоблею та залученням правоохоронних органів. Виявилось, що будь-яких дозвільних документів на будівництво немає, а під час підготовчих робіт почали засипати частину русла Інгульця. Зараз триває нерест, тож поліція стверджує, що таким чином знищуються природні нерестища риби. На закиди про незаконне будівництво Юрій Кормишкін заявив, що жодних заборонних документів з цього приводу також немає. 

В той же час, інший депутат обласної ради Іван Кухта, який проживає у Снігурівці, заявив, що понтонний міст щороку обвалюють перевантажені фури, в тому числі і підприємства аграрія, який профінансував будівництво тимчасового мосту. Через це ОТГ була змушена перегородити рух по посту для вантажівок бетонними блоками.

“Саме транспорт підконтрольний йому підприємств останніми роками  неодноразово топив понтонний міст, коли вивозив свою сільгосппродукцію. Це, зрештою, змусило керівництво Снігурівської ОТГ перекрити рух через міст великогабаритному транспорту бетонними блоками, а представники поліції здійснювати патрулювання”, – повідомив Іван Кухта. 

Крім того, депутат облради Кухта повідомив, що жодних тимчасових мостів на цій ділянці будувати не потрібно, адже місцева влада планує звести стаціонарний бетонний міст через Інгулець. До липня має бути завершено розробку проектної документації для будівництва нового мосту. 

“Снігурівська ОТГ, районна та обласна влада роблять все необхідне для будівництва  стаціонарного мосту. У липні буде завершено проектування, далі – експертиза та безпосередньо будівництво нового бетонного мосту через Інгулець”, – заявив Іван Кухта. 

Нагадаємо, що на Миколаївщині аграрії зібрались самостійно будувати понтонний міст, але поліція арештувала всю техніку.

Latest Posts

Скоро запустимо рух транспорту: голова Миколаївської служби автодоріг заявив про завершення будівництва 66 км бетонної дороги Н-14

На Миколаївщині нарешті  вийшов на фінішну пряму ремонт багатостраждальної траси Н-14 на ділянці “Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв”. Голова Служби автомобільних доріг...

Притон для наркоманів та безхатьків: у Миколаєві на даху недобудови на проспекті Миру виросли дерева

Миколаїв - місто з більш ніж 200-річною історію, проте замість справжніх шедеврів архітектури  його вулиці “прикрашають” численні недобудови. Однією з таких є...

Застряг у петлі часу: історія головних залізничних воріт Миколаєва

Перше, що бачать місцеві мешканці та гості, приїжджають до Миколаєва, це залізничний та автовокзал. Абсолютно всі транспортні ворота міста не викликають у...

Історія під ногами: у Миколаєві збереглися сходи, які більше сотні років тому відливали легендарні брати Донські

Миколаїв - це місто з великою та дуже цікавою історією. Більшість городян про це навіть не задумується, адже архітектурні пам’ятки затуляють численні...

Ultra Fest замість Міжнародного фестивалю повітряних зміїв: Трихати готові дивувати туристів

Вiдомий Міжнародний фестиваль повітряних зміїв в Трихатах припиняє своє існування. Відповідне рішення про закриття проекту "Tryhutty International kite festival" озвучили організатори. На зміну вподобаного...