П’ятниця, 29 Березня, 2024

Багатостраждальну трасу Кропивницький-Миколаїв відремонтують цього року

 

Роботи по відновленню однієї з найгірших трас України, Кропивницький-Миколаїв триватимуть і у 2020 році. Місцева влада заявляє, що капітально буде відремонтовано 74 км дороги Н-14. Це трохи меньше половини, адже її загальна довжина 181 км. Попри всеукраїнський карантин, роботи продовжуються на шести ділянках від Єланецького до Вітовського районів, пише mykolaiv-future.com.ua.

Зараз відбувається заливка фундаменту під гофротруби, влаштування з’їздів, укріплення узбіччя, влаштування розподільчої залізобетонної стінки, стабілізація основи, влаштування дренуючого шару, фрезерування та багато інших робіт на різних ділянках траси. Це покриття має бути в рази міцнішим, ніж звичайний асфальт. Верхнє бетонне покриття буде товщиною 26 см, його вкладають на армовані елементи.

Варто зазначити, що серед автомобілістів Н-14 часто називають пекельною трасою. Ще у 2017 році траса Миколаїв-Кропивницький увійшла в трійку доріг, де вперше в Україні асфальтне покриття замінять на бетонне. Наприкінці 2019 року дорога виявилась повністю заблокованою великоваговими автомобілями. Вантажівки загрузли у багнюці та не могли зрушити з місця. Близько 30 кілометрів від Водяно-Лорино у напрямку до Миколаєва взагалі непрохідні. Служба автодоріг навіть встановили знаки про заборону руху трасою вантажівкам на виїзді з обласного центру. У січні цього року в скандал навколо траси втрапив новий голова ОДА Олександр Стадник. Очільник області заявив, що влада забезпечила нормальний проїзд, хоча стан дороги так і не змінився.

Загалом, щоб привести до ладу дороги державного значення Н-11, Н-14 та Н-24 через Миколаїв, необхідно більше 3 мільярдів гривень. Під час свого візиту до Миколаєва, Президент України Володимир Зеленський запропонував відремонтувати їх за рахунок кредитних коштів.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.