Неділя, 17 Жовтня, 2021

У Миколаєві оновлять дизайн квитків електротранспорту: хамство, насильство і бруд на додачу

 

Комунальне підприємство “Миколаївелектротранс” анонсувало зміну дизайну квитків в міських трамваях і тролейбусах. За словами директора підприємства Володимира Євтушенка, проїзні документи – це візитна картка міста, тому КП подумує взагалі випустити квитки у різній кольоровій гаммі. Керівник вважає, що зміна квитків підкреслить позитивні зміни для пасажирів – оновлені трамваї і тролейбуси, поліпшення обслуговування пасажирів, пише mykolaiv-future.com.ua.

На жаль, думка городян з приводу наданих “Миколаївелектротранс” послуг значно відрізняється від його керівництва. Миколаївці систематично скаржаться на хамську поведінку водіїв та контролерів підприємства, які дозволяють собі не тільки вжити міцне слівце щодо пасажирів, а іноді доходить і до рукоприкладства.

Найбільше конфліктів виникає під час оплати проїзду. Часто водії відмовляються брати в пасажирів плату за проїзд монетами. Якщо до складності підрахувати суму в даній ситуації ще можна поставитися з розуміння, то конфлікти з приводу якості купюр і зовсім абсурдні. Городяни неодноразово були свідками того, як водій відмовлявся брати надірвану або заклеєну купюру, навіть якщо це були останні гроші пасажира. Люди були змушені вступати в конфлікт з водієм, виходити з транспорту або на свій страх і ризик їхати “зайцем”. І це при тому, що решту миколаївці отримують купюрами далеко не кращої якості.

На особливу увагу заслуговує поведінка деяких контролерів підприємства, які дозволяють себе необгрунтовано ображати, доводить до сліз або навіть виганяти з транспорту школярів, пасажирів з “не таким” квиток і т.п.

На жаль, в КП “Миколаївелектротранс” вважають, що шлях до серця пасажира лежить через красивий квиток, а не якісне обслуговування. При цьому забуваючи, що після підвищення вартості проїзду в трамваях і тролейбусах до рівня маршруток, пасажиропотік в електротранспорті значно знизився.

Latest Posts