Субота, 8 Травня, 2021

Змова, що завдала збитків на 37 млн грн: НАБУ викрило махінації з будівництва полігону Широкий Лан

 Головний військовий полігон Півдня України вже декілька років регулярно потрапляє у скандали. Почалось все з того, як військові, що боронять нашу батьківщину...

Тельфер електричний – типи і класифікація електроталей

Тельфер - це пристрій з електричним приводом для підйому і переміщення вантажів або деталей обладнання. Даний вантажопідйомний механізм широко застосовується в найрізноманітніших...

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

Як миколаївчанам перевірити підприємства та організації за допомогою сервісу Youcontrol

Для того, щоб вести стабільний бізнес та розвиватися, кожній компанії варто знати чи можна довіряти потенційним або існуючим партнерам та даним про...

Обручки з гравіюванням: ідеї для молодят

Обручки — це символ подружнього життя. У багатьох ця ювелірна прикраса асоціюється з абсолютним щастям і любов'ю, тому обручки повинні повністю відповідати...

Скоро запустимо рух транспорту: голова Миколаївської служби автодоріг заявив про завершення будівництва 66 км бетонної дороги Н-14

На Миколаївщині нарешті  вийшов на фінішну пряму ремонт багатостраждальної траси Н-14 на ділянці “Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв”. Голова Служби автомобільних доріг Миколаївської області Владислав Невеселий повідомив, що вчора, 21 жовтня, було завершено заливку бетону на відрізку траси у 66 кілометрів. Відповідне відео з місця подій він записав та виклав на своїй сторінці у соціальній мережі. Далі на mykolaiv-future.

Невеселий пообіцяв найближчим часом запустити рух по новенькій бетонній трасі

Для миколаївський автомобілістів ця новина дуже радісна та довгоочікувана, адже раніше їм доводилось витрачати не декілька годин, а по пів дня, щоб проїхати ділянку траси “Олександрівка – Миколаїв – Кропивницький” зі швидкістю черепахи. При  цьому в ямах автомобілісти ламали машини та втрачали колеса.  Очільник САД Миколаївщини зазначив, що проект було розраховано на три роки, але завдяки спільним зусиллям його вдалось втілити у життя вже протягом одного року, як і було обіцяно. 

“Зараз знаходжусь на останньому кілометрі дороги Н-14, де завершили укладати бетон. Хочу всім скептикам, які не вірили, що така задача може бути виконана, було багато коментарів та публікацій у Фейсбуці, все можливо! Велике будівництво в дії!”, – зауважив Владислав Невеселий. 

Варто зазначити, що нині роботи на ділянці тривають. Спеціалісти працюють у дві зміни. Їм залишилося закінчити обробляти шви, а після цього по всій ділянці буде запущено рух транспорту. 

Скільки обійшлось велике будівництво нової бетонной траси Н-14

Нагадаємо, що роботи по ремонту траси Н-14 у Миколаївській та Кіровоградській областях стартували ще минулого року. За попередніми даними вон мали тривати протягом трьох років, але проект вдалося реалізувати втричі швидше. Для того, щоб привести до ладу “пекельну” дорогу з бюджету було заплановано витратити більше мільярда гривень. Таким чином траса “Олександрівка – Миколаїв – Кропивницький” увійшла у державну програму “Велике будівництво”. Загальна довжина траси 82,5 кілометри, з них на Миколаївщині вже побудували 66 кілометрів. 

Під час свого візиту на Миколаївщину президент Володимир Зеленський висловив сподівання, но новенька траса прослужить мінімум пів сторіччя. Бетонною дорогу вирішили зробити через величезну кількість перевантажених фур. Саме вони були причиною швидкого виходу з ладу асфальту, який влітку плавився на сонці, а після цього “йшов хвилями” під колесами автомобілів. 

Зауважимо, що крім укладання основного дорожнього полотна, ремонтні бригади також приводять до ладу узбіччя та облаштовують спеціальні з’їзди. Все це повинно зробити рух по трасі комфортним та значно скоротити час, за який водії можуть подолати ділянку траси від Миколаєва до Кропивницького. Досвідчені водії зазначають, що 20 років тому вони витрачали на це близько двох годин, зараз цей час збільшився в 3-4 рази, але вони сподіваються, що бетонна дорога виправить ситуацію та з нетерпінням чекають на її відкриття. 

Latest Posts

Тельфер електричний – типи і класифікація електроталей

Тельфер - це пристрій з електричним приводом для підйому і переміщення вантажів або деталей обладнання. Даний вантажопідйомний механізм широко застосовується в найрізноманітніших...

Типи чохлів для телефонів

Коли ми купуємо новий смартфон, то завжди сподіваємося, що зможемо насолоджуватися пристроєм довгі роки. Однак дуже часто реальність швидко порушує наші плани....

Як миколаївчанам перевірити підприємства та організації за допомогою сервісу Youcontrol

Для того, щоб вести стабільний бізнес та розвиватися, кожній компанії варто знати чи можна довіряти потенційним або існуючим партнерам та даним про...

Обручки з гравіюванням: ідеї для молодят

Обручки — це символ подружнього життя. У багатьох ця ювелірна прикраса асоціюється з абсолютним щастям і любов'ю, тому обручки повинні повністю відповідати...

У Миколаївській ЛШМД найближчим часом встановлять нові турецькі ліфти

У Миколаївській лікарні швидкої медичної допомоги (далі ЛШМД, - ред) вже близько року не працює пасажирський ліфт. Пацієнти  та відвідувачі неодноразово скаржились,...