Четвер, 29 Липня, 2021

Фонтани, суднобудівна верф, міська рада та каплиця: чим дивує і зачаровує центр Миколаєва

Чимало туристів, приїжджаючи до Миколаєва, вважають, що вони вже на морі, хоча в місті його немає. Миколаїв розкинувся на широких та мальовничих берегах Інгулу...

Поради для садівників-початківців

Бажання створити клубу чи город на власній присадибній ділянці може прийти не одразу. І це логічно, адже всі ми різні. Проте, якщо...

Немає межі для краси тіла

У всі часи, навіть в найдавніші, і жінки, і чоловіки намагалися прикрасити себе. У сучасному світі прикраси використовуються для різних частин тіла:...

Як не помилитися при виборі ресторану в Миколаєві?

Ви живете в місті, де багато різних кафе та ресторанів? Тоді ви точно стикалися з проблемою вибору закладу, коли доводиться довго вирішувати,...

Тур в Єгипет: коротко про основне

Єгипет можна сміливо віднести до найбільш затребуваних, популярних напрямків. Тисячі туристів обирають це місце через гармонійне поєднання ціни та якості сервісу. Чимала...

Міністр інфраструктури проінспектував будівництво бетонної дороги "Миколаїв-Кропивницький"

На Миколаївщині триває “Велике будівництво” багатостраждальної траси “Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв”. Перевірити, як заливають новенький бетонний автобан, приїхав особисто Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Далі на mykolaiv-future.

Голова Миколаївської ОДА Олександр Стадник повідомив, що роботи на трасі Н-14 виконуються відповідно до графіку та будуть завершені вже восени 2020 року.  Крім оновленого автошляху на водіїв чекає фотофіксація порушення правил дорожнього руху, а також встановлення сучасних автоматичних вагових комплексів.

Миколаївці тисячі разів жалілися на те, що дороги розбивають перевантажені фури, тому на новій дорозі проблему повинні вирішити вагові комплекси. Влада сподівається, що побудована за новою технологією, бетонна дорога товщиною 26 сантиметрів прослужить не один десяток років, адже, нарешті, вдасться вирішити проблему плавлення асфальту влітку. Навіть щойно відремонтовані асфальтні дороги швидко зношувалися через те, що під палючим сонцем починали  плавитися, а вантажівки одразу їх розбивали. З цієї ж причини у 2019 році в’їзд у Миколаїв вдень вантажівкам було заборонено, вони могли пересуватись лише вночі, коли асфальт трохи охолоне. 

Зауважимо, що цього року держава виділила Миколаївській області рекордну субвенцію на ремонт доріг – 4,2 млрд грн, з них, майже половина,  1,8 млрд грн направлять на реконструкцію траси “Миколаїв – Кропивницький”. Раніше у Миколаївському автодорі заявляли, що на її реконструкцію необхідно 1, 6 млрд гривень. 

Такі колосальні суми необхідні, щоб прокласти автошляхи заново, адже на їх місці вже утворились справжнісінькі кратери, завглибшки в півтора метри. Водії вже давно назвали трасу Н-14 пекельною та не сподівались, що держава колись візьметься за неї. Трасу блокували декілька разів, але безрезультатно. Ситуація зсунулась з мертвої точки лише минулого року. 

Latest Posts

Поради для садівників-початківців

Бажання створити клубу чи город на власній присадибній ділянці може прийти не одразу. І це логічно, адже всі ми різні. Проте, якщо...

Немає межі для краси тіла

У всі часи, навіть в найдавніші, і жінки, і чоловіки намагалися прикрасити себе. У сучасному світі прикраси використовуються для різних частин тіла:...

Як не помилитися при виборі ресторану в Миколаєві?

Ви живете в місті, де багато різних кафе та ресторанів? Тоді ви точно стикалися з проблемою вибору закладу, коли доводиться довго вирішувати,...

Тур в Єгипет: коротко про основне

Єгипет можна сміливо віднести до найбільш затребуваних, популярних напрямків. Тисячі туристів обирають це місце через гармонійне поєднання ціни та якості сервісу. Чимала...

Заливає водою: у Миколаєві діти та тренери рятують “Трудові резерви”, що залишились без даху

У Миколаєві вже декілька місяців стоїть без даху міністерський спортивний комплекс “Трудові Резерви”. В результаті урагану “Юлія” в нього знесло дах і тепер його...