Четвер, 13 Серпня, 2020

Бесхозні та занедбані: чому у Миколаєві не ремонтують дитячі майданчики

У Миколаєві вкрай обмаль місць сімейного відпочинку. Якщо у міських парках ще можна знайти лавочки та простір для дитячих розваг, то стан...

У Миколаєві стартувало будівництво ще одного скейт-парку

У Миколаєві нарешті приступили до будівництва ще одного масштабного проекту громадського бюджету “Драйв”, що переміг у конкурсному відборі ще минулого року. Всього...

Бесхозні та занедбані: чому у Миколаєві не ремонтують дитячі майданчики

У Миколаєві вкрай обмаль місць сімейного відпочинку. Якщо у міських парках ще можна знайти лавочки та простір для дитячих розваг, то стан...

Вже і моря не захотілося: відпочивальники показали “вбиту” трасу на один з миколаївських курортів

У Миколаєві та області багато політиків та громадських діячів мріють про розвиток туризму в регіоні. Це і не дивно, адже на Миколаївщині...

У Очакові вже другий рік не виділяють квартири людям, що стоять в черзі на житло

Для отримання соціального житла від держави в Україні треба простояти не один рік у черзі, яка подекуди налічує тисячі тих, хто потребує...

Міністр інфраструктури проінспектував будівництво бетонної дороги "Миколаїв-Кропивницький"

На Миколаївщині триває “Велике будівництво” багатостраждальної траси “Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв”. Перевірити, як заливають новенький бетонний автобан, приїхав особисто Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Далі на mykolaiv-future.

Голова Миколаївської ОДА Олександр Стадник повідомив, що роботи на трасі Н-14 виконуються відповідно до графіку та будуть завершені вже восени 2020 року.  Крім оновленого автошляху на водіїв чекає фотофіксація порушення правил дорожнього руху, а також встановлення сучасних автоматичних вагових комплексів.

Миколаївці тисячі разів жалілися на те, що дороги розбивають перевантажені фури, тому на новій дорозі проблему повинні вирішити вагові комплекси. Влада сподівається, що побудована за новою технологією, бетонна дорога товщиною 26 сантиметрів прослужить не один десяток років, адже, нарешті, вдасться вирішити проблему плавлення асфальту влітку. Навіть щойно відремонтовані асфальтні дороги швидко зношувалися через те, що під палючим сонцем починали  плавитися, а вантажівки одразу їх розбивали. З цієї ж причини у 2019 році в’їзд у Миколаїв вдень вантажівкам було заборонено, вони могли пересуватись лише вночі, коли асфальт трохи охолоне. 

Зауважимо, що цього року держава виділила Миколаївській області рекордну субвенцію на ремонт доріг – 4,2 млрд грн, з них, майже половина,  1,8 млрд грн направлять на реконструкцію траси “Миколаїв – Кропивницький”. Раніше у Миколаївському автодорі заявляли, що на її реконструкцію необхідно 1, 6 млрд гривень. 

Такі колосальні суми необхідні, щоб прокласти автошляхи заново, адже на їх місці вже утворились справжнісінькі кратери, завглибшки в півтора метри. Водії вже давно назвали трасу Н-14 пекельною та не сподівались, що держава колись візьметься за неї. Трасу блокували декілька разів, але безрезультатно. Ситуація зсунулась з мертвої точки лише минулого року. 

Latest Posts

У Миколаєві стартувало будівництво ще одного скейт-парку

У Миколаєві нарешті приступили до будівництва ще одного масштабного проекту громадського бюджету “Драйв”, що переміг у конкурсному відборі ще минулого року. Всього...

Бесхозні та занедбані: чому у Миколаєві не ремонтують дитячі майданчики

У Миколаєві вкрай обмаль місць сімейного відпочинку. Якщо у міських парках ще можна знайти лавочки та простір для дитячих розваг, то стан...

Вже і моря не захотілося: відпочивальники показали “вбиту” трасу на один з миколаївських курортів

У Миколаєві та області багато політиків та громадських діячів мріють про розвиток туризму в регіоні. Це і не дивно, адже на Миколаївщині...

У Очакові вже другий рік не виділяють квартири людям, що стоять в черзі на житло

Для отримання соціального житла від держави в Україні треба простояти не один рік у черзі, яка подекуди налічує тисячі тих, хто потребує...

Плац та стадіон: що набудували на Ширлані за більш ніж 300 млн грн

Багатостраждальний військовий полігон міжнародного значення Ширлан став черговим об’єктом для відмивання грошей. У недобудоване табірне містечко на Миколаївщині держава вклала майже 400 млн гривень,...