Субота, 21 Травня, 2022

Миколаївці обурилися оформленням фасадної вивіски у центрі міста – влада пообіцяла демонтувати

У той час, як у місті триває активна боротьба з незаконними тимчасовими конструкціями, так званими МАФами, а також білбордами та вивісками, деякі миколаївські підприємці вражають розмахом своїх рекламних вивісок. Днями у центрі Миколаєва, на будівлі на перехресті вул. Соборною та Спаською з’явилася фасадна вивіска одного із закладів громадського харчування. Звернення миколаївця з фото вивіски було розміщено 17 лютого у групі Contact Center при Миколаївській міській раді у Фейсбуку. Більше на сайті mykolaiv-future.

«Фото не передає всього масштабу катастрофи. Прошу уточнити законність встановлення таких величезних вивісок» – прокоментував звернення миколаївець.

Публікація викликала реакцію громадськості. Більшість миколаївців обурилися розмірами та дизайном вивіски, а також неймінгом. Згадали миколаївці і про директора Департаменту внутрішнього фінансового контролю, спостереження та протидії корупції Єрмолаєва, який днями раніше звітував про демонтаж пивного кіоску на сусідній Великій Морській.

Публікація викликала реакцію громадськості. Більшість миколаївців обурилися розмірами та дизайном вивіски, а також неймінгом. Згадали миколаївці і про директора Департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Єрмолаєва, який днями раніше звітував про демонтаж пивного кіоску на сусідній Великій Морській.

Варто зазначити, що вже кілька років поспіль у Миколаєві говорять про необхідність запровадження своєрідної концепції, дизайн-коду, не лише головної пішохідної вулиці, а й усього міста. Така концепція є зведенням правил, орієнтуючись на які, власники бізнесу повинні оформляти зовнішню рекламу.

За останніми даними, розробкою дизайн-коду в 2022 році займеться «Агенція розвитку Миколаєва». Кореспондентам видання «Шиповник», директорка КУ Анна Ганжул пояснила, що за їхнім задумом Миколаїв буде зонований. Для кожної із зон міста будуть передбачені свої правила оформлення зовнішньої реклами. Очікується, що дизайн-код буде затверджено вже цього року.

Щодо звернення, то Служба Оперативного Реагування вже надала відповідь стосовно ситуації від Департаменту архітектури та містобудування: наказ про демонтаж рекламних засобів від 17.02.2022 направлено до виконання відповідним органам Миколаївської міської ради.

Latest Posts